چشم انداز و ماموریت

چشم­ انداز شرکت صنعت گسترشایسته

رهبری صنعت شیرآلات در منطقه با تکیه بر دانش، فناوری و مدیریت منابع داخلی کشور

بیانیه ماموریت شرکت صنعت گستر شایسته

شرکت صنعت گستر شایسته آرمان اعتلای نام ایران و ادای مسئولیت در قبال نسل­ های آینده این مرز و بوم را از طریق ایفای نقش مؤثر در خوداتکایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و توسعه و رشد اقتصادی کشور دنبال می­نماید.

گروه، ارزش ­آفرینی برای ذی­ نفعان را در طراحی و ساخت انواع شیرآلات، بازرگانی کالای نفت، بازسازی، تعمیر و نگهداری انواع شیرآلات تحقق بخشیده و در این مسیر سبد محصولات خود را متناسب با نیازهای مشتریان در قالب همکاری­های استراتژیک توسعه داده و خواهد داد.

مشتریانی که از پاسخگویی به نیازشان به خود می­ بالیم شرکت­ های معظم ملی نفت، گاز و پتروشیمی کشور می­باشند هچنین از ارائه محصولات و خدمات به تمامی شرکت­ های پیمانکاری، بهره­ بردار و تامین­ کننده داخلی و خارجی در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مفتخریم.

همواره سعی و تلاشمان این بوده که با ارائه کیفی­ترین و روزآمدترین محصولات،نظیر شیرهای مخروطی، توپی، دروازه­ای ، پروانه ­ای و …

بی­ تردید برتری غیرقابل انکار ما نسبت به سایر همکاران داخلی و خارجی، کیفیت برتر همراه با قیمت مناسب، تحویل به موقع، خدمات ویژه پس از فروش و دسترسی سریع و به هنگام مشتریان به ما برای ارائه نقطه نظرات سازنده­شان می­باشد.

ثبت سفارش